После Логина не пускает на сервер!
|
metahard
|
Дата: Среда, 21 Ноября 2012, 18:36 | Сообщение # 1
|
Lvl 5
Я: Пользователь
XP: 6
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
После того как ввожу логин и пароль,не пускает на сервер.Состояние нормальное,пинг 0.Говорят то что нужно поправить протокол, но по идее не в этом дело,ведь иначе выдавало бы соответствующую ошибку,но ничего не происходит,но если даже дело в этом,то скажите где это сделать,обыскал все конфиги но ни в одном нет пункта min и max где нужно выставить значения 1- 999
|
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Среда, 21 Ноября 2012, 19:29 | Сообщение # 2
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
В том же конфиге, где ip и порты, и логин-пароль от БД
|
|
|
| |
metahard
|
Дата: Среда, 21 Ноября 2012, 21:03 | Сообщение # 3
|
Lvl 5
Я: Пользователь
XP: 6
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
дак вот я толком и не могу понять где это все
|
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Среда, 21 Ноября 2012, 23:23 | Сообщение # 4
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
ну копируй всё сюда, посмотрим
|
|
|
| |
metahard
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 18:05 | Сообщение # 5
|
Lvl 5
Я: Пользователь
XP: 6
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
[Game] # ===================================# # Game Server Settings # # ===================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------- # Networking # -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # ----------------------------------------------------------------------------------------
# Enter here (ip) address of your game server, or use the symbol * GameserverHostname = 25.80.213.47 GameserverPort = 7777
# Configure your external ip ExternalHostname = 25.80.213.47
# Configure your internal ip InternalHostname = 25.80.213.47
# Bunch ID and game server. It is better not to change. LoginPort = 7777 LoginHost = 25.80.213.47
# Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0
# Parameters Databases - MYSQL Driver = com.mysql.jdbc.Driver URL = jdbc:mysql://localhost/gameserver_beta # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = root # Attention: lazy init connections disabled! # Please, set only real values for your database # Default: 100 MaximumDbConnections = 50
# Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0
# The timeout before a new connection to the database (in ms) # 0 - to remove restrictions TimeOutConDb = 0
# The timeout before the single connection must be closed (in ms) # if a connection life is more then this timeout, a Runtime Exception # is rised up. Post the exception on forum (www.l2jfrozen.com) to solve # it. SingleConnectionTimeOutDb=200000
# Sets number of partitions to use.- BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3
# Setting emulation off the kernel (package SendStatus) RemoteWhoLog = True RemoteWhoSendTrash = True RemoteWhoMaxOnline = 329 RemoteOnlineIncrement = 50 RemoteWhoForceInc = 50 RemotePrivStoreFactor = 12
# Datapack folder # DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack
25.80.213.47 - хамачи но и с 127.0.0.1 тоже не заходит
Добавлено (22.11.2012, 13:55) --------------------------------------------- а где протоколы глянуть я хз у меня RunOFF 2.2
И еще,когда ставлю патч скачанный с форума, появляется вот такое хотя GG нету.Добавлено (22.11.2012, 18:53) --------------------------------------------- l2.ini
LocalMap=Entry.unr Host=127.0.0.1 Portal= MapExt=unr EXEName=l2.exe SaveExt=usa Port=7777 Class=LineageWarrior.MFighter ServerAddr=authd.la2world.ru IsL2NetLogin=True IsL2Console=True IsL2Seamless=True IsL2Projector=True ISL2Mark=2 ForceAspectRatio=False AspectRatio=1.334 IsDefaultShaodw=False IsUnderWaterEffect=False IsUseCommand=True L2VersionCheck=false IsL2MemLog=False L2ThreadFilter=1 L2TestServer=false EnablePurgeLevel=True SharedSky=True L2MaxPawnResourceLoad=1.0 L2UseKeyCrypt=true L2UseReplayManager=true EnableSecondWindow=true IsUseXMLUI=True Добавлено (22.11.2012, 19:05) --------------------------------------------- и еще теперь такой крит эррор при запуске вылетает, после того как l2 ini в 413 сохранил
2012.11.22 19:01:51 OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7601) CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3399 MHz with 4095MB RAM Video : NVIDIA GeForce GTX 470 (697)
Failed to enter : 롄
History: UGameEngine::Init <- InitEngine
Сообщение отредактировал metahard - Четверг, 22 Ноября 2012, 17:02 |
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 19:32 | Сообщение # 6
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
metahard, а конфиг логинсервера?
|
|
|
| |
metahard
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 19:46 | Сообщение # 7
|
Lvl 5
Я: Пользователь
XP: 6
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
блин а где его найти?
|
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 19:50 | Сообщение # 8
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
ну в папке конфигов логинсервера)
|
|
|
| |
metahard
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 19:51 | Сообщение # 9
|
Lvl 5
Я: Пользователь
XP: 6
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
[login] #============================================================# # Frozen Dev.Team # #============================================================# # This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server. # Usually you have to change the ExternalHostname option to # - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose) # - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network) # - WAN IP** (if you want to play with friends over internet) # - Questions? => http://l2jfrozen.com # # * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig" # **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com # ===================================================================================================
# ================================================================ # General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!! # ================================================================
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname ExternalHostname = 127.0.0.1
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname InternalHostname = 127.0.0.1
# Bind ip of the loginServer, use * to bind on all available IPs LoginserverHostname = * LoginserverPort = 7777
# How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned LoginTryBeforeBan = 20
# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600) LoginBlockAfterBan = 600 GMMinLevel = 100
# The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs LoginHostname = 127.0.0.1
# The port on which login will listen for GameServers LoginPort = 9014
# If set to True any GameServer can register on your login's free slots AcceptNewGameServer = False
# If False, the licence (after the login) will not be shown # It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True) ShowLicence = True
# Database Pool Type # Possible Values: c3p0 or BoneCP # c3p0: more stable # BoneCP: more performance DatabasePoolType=c3p0
# Database info Driver=com.mysql.jdbc.Driver #Driver=org.hsqldb.jdbcDriver #Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver
# Database Settings URL=jdbc:mysql://localhost/loginserver_beta #URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb #URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=
# Parameters Databases - MYSQL # Login - Mysql's user Login = root # Password - Mysql's Password Password = root # maximum number of simultaneous connecting to the database MaximumDbConnections = 50
# Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0
# The timeout before a new connection to the database (in ms) # default 0 disabled TimeOutConDb = 0
# Sets number of partitions to use. - BoneCP # In order to reduce lock contention and thus improve performance, # each incoming connection request picks off a connection from a pool that has thread-affinity, # i.e. pool[threadId % partition_count]. The higher this number, the better your performance will be for the case # when you have plenty of short-lived threads. Beyond a certain threshold, maintenance of these pools will start # to have a negative effect on performance (and only for the case when connections on a partition start running out). PartitionCount = 3
# Limit fast connections (input username / password) FastConnectionLimit = 15 # Time of the normal connection (in ms) NormalConnectionTime = 700 # Time fast connection (in ms) FastConnectionTime = 350 # Maximum connections with the 1st IP MaxConnectionPerIP = 50
# The lifetime of the session with the login server. SessionTTL = 25000 MaxSessions = 100
# Choose the option: "true", to create an account when logging in automatically AutoCreateAccounts = True
# Time to renew the IP address of the server in minutes (for dynamic IP) IpUpdateTime = 0
# The configuration of the local subnet # Example : 192.168 # Ppimer : 10.1 NetworkList = 192.168.;10.0.
# =============================================================== # Test server configuration, not to switch on the game server! = # =============================================================== # Use the GG client authentication # Login server access let the client without GameGuard ForceGGAuth = False
# Including protection from flood # IMPORTANT: Put True for server security. EnableFloodProtection = True
# Enable mode "debugging" # With debug you will see more log on console and more messages in game. Debug = False
# Switched on "development" Developer = False
# ============================================================= # Anti Ddos protection. # This system works with iptables # ============================================================= # iptables -A INPUT -p tcp --dport 7777 -j DROP # IMPORTANT: Put True for server security. # IMPORTANT: Active only with LINUX OS. EnableDdosProSystem = False # String deny_comms # IMPORTANT: If you don't know what is it, leave as default Deny_noallow_ip_ddos = /sbin/iptables -I INPUT 13 -p tcp --dport 7777 -s $IP -j ACCEPT # Active full log on Login Server console about Ddos protection Fulllog_mode_print = false
#------------------------------------------- # Additional login server logs settings - #------------------------------------------- Debug = False Assert = False Developer = False EnableAllExceptionsLog = false DebugPackets = false
|
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 19:57 | Сообщение # 10
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
Мда, и действительно, нету у фрозенов этого параметра...
|
|
|
| |
44лок
|
Дата: Четверг, 22 Ноября 2012, 20:19 | Сообщение # 11
|
Lvl 20
Я: Пользователь
XP: 20
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 13
Статус: Оффлайн
|
в ini Quote (metahard) ServerAddr=authd.la2world.ru надо ServerAddr=127.0.0.1 Host=
Улыбайтесь! завтра будет хуже...
Сообщение отредактировал 44лок - Четверг, 22 Ноября 2012, 20:20 |
|
|
| |
gogi470
|
Дата: Суббота, 01 Декабря 2012, 14:08 | Сообщение # 12
|
Lvl 1
Я: Пользователь
XP: 2
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
тоже такая проблема немогу зайти =(
|
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Суббота, 01 Декабря 2012, 14:33 | Сообщение # 13
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
Как ни странно, сборка фрозенов у меня работает, клиент коннектится, всё ок. Я хз что вы не так делаете)))
|
|
|
| |
gogi470
|
Дата: Суббота, 01 Декабря 2012, 14:39 | Сообщение # 14
|
Lvl 1
Я: Пользователь
XP: 2
Репутация: 0
Статус: Оффлайн
|
а можно вопрос смотри я скачал версию 1.2 зашол на сервер как сделать себя адм?
|
|
|
| |
WIZZARD
|
Дата: Суббота, 01 Декабря 2012, 15:19 | Сообщение # 15
|
Я: Проверенный
XP: 3228
Баффы/Дебаффы:
Загрузка...
Репутация: 55
Статус: Оффлайн
|
При использовании ЛЮБОГО сервера - заходишь в БД, таблица characters, находишь себя и ставишь аксесс левел админа.
|
|
|
|
|